У цьому модулі я дізналася, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок мислення.
Навчилися оцінювати діяльність учнів у проекті.
Навчилися створювати свій приклад учнівської презентації.
Спробувала з`ясувати в обговоренні з колегами, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікативні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Опрацювали у групі програмні засоби та ресурси.
Зробила аналіз власної системи оцінювання.
З ясувала, як можна залучати учнів до процесу оцінювання.
Вивчила класифікацію інструментів оцінювання.
Скорегувала план вивчення свєї теми.
Навчилися оцінювати діяльність учнів у проекті.
Навчилися створювати свій приклад учнівської презентації.
Спробувала з`ясувати в обговоренні з колегами, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікативні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Опрацювали у групі програмні засоби та ресурси.
Зробила аналіз власної системи оцінювання.
З ясувала, як можна залучати учнів до процесу оцінювання.
Вивчила класифікацію інструментів оцінювання.
Скорегувала план вивчення свєї теми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий